În condițiile alertei naționale privitoare la protecția necesară și imediată împotriva răspândirii virusului COVID-19, Aquatim a luat măsuri pentru limitarea contactului direct între clienți și angajații din departamentele cele mai expuse din acest punct de vedere.

„Măsurile vizează protejarea populației, imperativ major pentru compania Aquatim. Astfel, stimați clienți, vă sfătuim să apelați, atât cât este posibil, la variantele electronice, inițiate în sprijinul dumneavoastră, pentru probleme care vizează Contracte, Relații Clienți sau Serviciul Tehnic, fie că vorbim despre reclamații, facturi sau documentații tehnice”, transmit reprezentanții operatorului regional al serviciilor publice de apă şi canalizare din municipiul Timişoara.

Clienții au la dispoziție utilizarea variantelor electronice sau telefonice: plata on-line a facturii - https://portal.aquatim.ro/CUSTOMER_PORTAL/welcome.jsp, pagina de internet Aquatim - www.aquatim.ro, pagina de Facebook - https://www.facebook.com/aquatim.sa/, dispecerat central non-stop (nr. scurt: 0356-914, tel: 0256-201.362, 0756-119.528), Serviciul Relaţii Clienţi (tel: 0256 203 650 şi 0754 099 502), Serviciul Tehnic Aquatim (tel: 0256 203 652, 0754 099 501), Biroul Contracte (tel: 0754 099 503, 0256 203 650), Informaţii pentru presă, Biroul Comunicare şi Relaţii Publice (tel: 0256-201.370, int. 3151, 3152, 3153).

În plus, Aquatim pune la dispoziție următoarele adrese de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.,  respectiv Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Cât privește prezența clienților în Casieriile Aquatim, Biroul Relații, Biroul Avize (Tehnic), reprezentanții companiei insistă asupra evitării aglomerației, atunci când este posibil. De asemenea, este recomandată purtarea măștii de protecție în cazul existenței simptomelor de răceală. 

Aquatim igienizează în permanență suprafețele spațiilor în care se desfășoară activități de Relații cu Publicul, iar compania a luat toate măsurile pentru limitarea răspândirii virusului. (I.N.)