Locuitorii din Timișoara nu se sfiesc să critice actuala administrație a orașului, într-un spirit profund democratic, bine conectat la dreptul la liberă exprimare. Nu vin doar lapte și miere de pe C. D. Loga nr. 1, cum ar fi gata să creadă cei care citesc doar comunicatele de presă.
Chiar optimistele postări de pe rețelele sociale ale edililor - primarul Dominic Fritz (timișorean cam cu o jumătate de normă de când e șef de partid) și mai prezentul viceprimar Ruben Lațcău - sunt taxate destul de aspru de unii locuitori sau foști locuitori. Desigur, există și laude, dar pentru acestea avem suficienți angajați la primărie.
Redăm în continuare mai multe reacții legate de demersurile edilitare recente ale Primăriei Timișoara: amenajarea unei benzi dedicate transportului public pe Take Ionescu, plantarea de specii perene pe Liviu Rebreanu și altele.
- Domnule, efectiv vă bateți joc! Tot orașul e blocat, câte noxe se emana in coloanele care împânzesc orașul cu mașini bara la bara? Ce imbunatatire de mediu aduce tampenia asta cu <<Timisoara verde>> daca vor fi zeci de mii de masini blocate in trafic?! Asta e, romanul nu e biciclist, căutați, găsiți soluții pt traficul auto. (..) Pana la urma, cu tot respectul pentru cei care pot merge cu bicicletele inclusiv sa isi duca copiii la școală in orice anotimp, pe orice vreme, nu trebuie sa ne batem joc nici de cei care circula cu masina, taxele, impozitele, accizele pe combustibil sunt bune, nu?! Cat despre transportul in comun... utopie, am încercat, am eșuat!
- Mă întristează faptul că „orașul florilor", al trandafirilor incepe sa piardă din „nume". În parcul din Piața Crucii, nu mai este nici un trandafir, in locul trandafirilor au apărut niste plante cu „spice fâlfâinde" și fără culoare, departe de frumusețea trandafirilor (părerea mea). Crucea, frumos așezată în mijlocul parcului, a dispărut; să ne așteptăm, poate, și la schimbarea numelui parcului, că oricum numele actual nu mai are „motivație". Același „spice" se regăsesc și în spațiul din fața bisericii din Piața Bălcescu.
- Foarte bine, felicitări!!! Dar de ce au nevoie cetățenii orașului cand va ocupați? Vad ca v-ați pus pe desființarea locurilor de parcare pentru piste de bicicliști care nu sunt folosite, politia locala ne umple de amenzi, de parca am avea unde sa parcam, si noi, ca nesimțiții, nu vrem.... vad ca asta nu va interesează, va gândiți măcar 1 sec unde ar trebuie parcate toate mașinile??? De dat amenzi este simplu dar facem si noi (adm locala) ceva pentru asta???
- Plăntuțele păioase (aşa zise rezistente la secetă) în ghivece din beton, puse pe beton dau o senzație de deşert, nu este o soluție pentru fostul oraş al florilor, oraş verde, cu copaci umbroşi şi parcuri verzi şi flori etc.
- Dacă ai ajuns să postezi așa ceva, e clar! Viață ca la Fritzishoara… auauau…nu găsești în toată țaraaaaa!
- Un proiect inutil. Take Ionescu este una dintre arterele cele mai degajate din oras. Ce solutii ati gasit pentru locuitorii din zonă care vor pierde locurile de parcare?
- Da, ați anulat 60 de locuri de parcare pe o stradă pe care nu era problemă cu deplasarea autobuzelor. Unii cred că gândesc cu c... în primăria aia.
- Lipovei - Piața 700 - 1 oră durează. Am renunțat sa trimit copilul la scoala cu mijlocul de transport, pentru ca intarzia la scoala din cauza traficului. In ideea in care pleca la ora 7 din casa. Din păcate nu ne putem baza in acest oras pe mijloacele de transport. Parerea mea: cea mai problematica intersectie e la Mall intersecția cu Circumvalatiunii. Toate mașinile dinspre Circumvalatiunii intra pe verde intermitent spre Parcul Botanic, iar mașinile care vin dinspre Calea Aradului, Lipovei nu mai trec de acea intersectie. Acolo trebuie fluidizat traficul.
- Cu un așa primar te doare capul! Urmează Calea Șagului. Și in oraș a schimbat sensuri unice, le-a făcut după placul lui. Nu am numic personal cu Fritz, dar cred că nu este potrivit pentru Timișoara.