O primărie de lângă Timișoara a furnizat unui cetățean răspunsul anului. „Toți am rămas fără reacție. Nu știam ce să facem, să râdem sau să plângem. Pe de o parte, răspunsul era de un amuzament fără precedent, dar pe de alta, ne-am dat seama că nu ai cum să lucrezi cu asemenea oameni în cadrul primăriei, mai ales că vorbim de o comună importantă, la câțiva kilometri de Timișoara, unde și responsabilitățile sunt mari”, spune o persoană din cadrul primăriei în cauză.

Întâmplarea a avut loc la Giarmata. Un locuitor al comunei a mers la primărie pentru a depune o solicitare. Unul dintre angajați l-a îndrumat în mod greșit către alt birou, unul care nu avea legătură cu cererea sa. Omul a depus hârtia și a așteptat răspunsul de la cel căruia i-a lăsat cererea, neștiind că nu aceasta e persoana îndreptățită să-i răspundă. După câteva zile, când s-a uitat peste cerere și a văzut că problema în discuție nu ține de responsabilitatea sa, angajatul care a primit hârtia respectivă a oferit răspunsul anului. Astfel, pe foaia primită de la cetățean, angajatul Primăriei Giarmata a scris o propoziție care nu poate avea concurență în toată administrația din județul Timiș: „Pentru limba română, apăsați tasta 1”.